حضور موفق در نمایشگاه و راهکارهای آن
24
آوریل

حضور موفق در نمایشگاه و راهکارهای آن

حضور موفق در نمایشگاه نیازمند چه شرایطی است

سازماندهی یک نمایشگاه کار ساده ای نیست ، همه چیز طبق برنامه اجرا نمی شود و با پیشرفت صنعت نمایشگاه و غرفه سازی باید با چالش های مختلفی روبرو شوید. شما باید به طور جدی چالش ها را نگه دارید تا سطح خود را یکنواخت و بالا نگه دارید. در این مطلب چند نکته وجود دارد که برای حضور موفق در نمایشگاه باید روی آن کار کنید و ساخت غرفه نمایشگاهی را به مجموعه ای بسپارید تا آن را به روشی حرفه ای ترتیب دهید.

هدف خود را از شرکت در نمایشگاه تعریف کنید

هدف خود را به عنوان آنچه که می خواهید از این نمایشگاه به دست بیاورید ، مشخص کنید. آیا به دنبال انتقال دانش به شرکت کنندگان هستید؟ یا رونمایی از محصولی جدید را در برنامه دارید؟ همچنین مفهوم ، زمان و مدت و توزیع نقش خود را در تیم تعریف کنید. این مرحله را حتما با کارشناسان ما در میان بگذارید تا نیازهای شما را در طراحی غرفه نمایشگاهی اعمال کنند.

توجه به برنامه ریزی برای حضور موفق در نمایشگاه

به جزئیات توجه کنید ، این طرح باید شامل لجستیک ، محتوا و تبلیغات در نمایشگاه باشد. یک چک لیست دقیق ایجاد کنید که در آن هر عضو بتواند وظیفه تعیین شده خود را ببیند. ابتدا لیستی از وظیفه اصلی تهیه کرده و سپس آنها را با جزئیات توضیح دهید که ابتدا کدام کار لازم است انجام شود. برای هر کار اختصاص داده شده در برنامه ، چارچوب زمانی مشخص را تعیین کنید ، تا کار طبق انتظار انجام شود.

بودجه خود را برای شرکت در نمایشگاه تعیین کنید

لیست کارها را در لیست چک خود جستجو کنید و آنها را در بودجه خود منعکس کنید. مقداری از هزینه را برای شرایط غیرقابل پیش بینی نگه دارید. برای ایجاد بودجه نمایشگاه می توانید از الگوی بودجه نمایشگاهی استفاده کنید. به همین ترتیب با غرفه ساز نمایشگاهی خود نیز در خصوص قیمت غرفه سازی نمایشگاه مشورت نمایید. شما با در اختیار گذاشتن نیازهای خود برای شرکت در نمایشگاه به ما کمک میکنید تا تمامی هزینه های مربوط به غرفه سازی را به شما ارائه کنیم. این کار به برنامه ریزی بودجه شما بسیار کمک خواهد کرد.

در طول نمایشگاه به خدمات توجه کنید

با شرکت کنندگان ، یازدیدکنندگان و شرکای خود در نمایشگاه مشورت و همکاری نمایید. وقتی فرصت پیدا کردید سعی کنید مشکلات آنها را برطرف کنید یا پرس و جو آنها را حل کنید. حتی اگر برنامه شما به درستی عمل نکرد ، سعی کنید مودب باشید. در پایان روز ، مخاطبین شما به یاد می آورد که چگونه با آنها در نمایشگاه رفتار می شود.

قبل از شرکت در نمایشگاه ، بررسی نهایی را انجام دهید

قبل از حضور در نمایشگاه یک بررسی نهایی انجام دهید که آیا همه چیز طبق برنامه پیش می رود یا خیر. اطمینان حاصل کنید که همه میهمانان و مخاطبین خود را دعوت کرده اید ، چگونه به غرفه خود بیایند؟ بررسی کنید که آیا همه از مسئولیت های خود آگاه هستند؟ اگر کار انجام شده است ، یک چک لیست تهیه کنید. به همین روش ، باید یک چک لیست مشابه برای روز افتتاحیه این رویداد تهیه شود ، بررسی همه برنامه ها و تفکراتی که در ذهن شماست ، به درستی و به موقع انجام شود . نسخه چاپی این چک لیست را تهیه کنید و به هر یک از کارمندان و پرسنل غرفه اجازه دهید نسخه ای از آن را داشته باشد.

از مخاطبین و بازدیدکنندگان غرفه بازخورد بخواهید

یک رویداد بدون بازخورد ناقص است ، بنابراین از شرکت کنندگان بخواهید هنگام بازگشت در محل خود ، فرم ارزیابی چاپ شده را در انتهای رویداد یا یک فرم آنلاین تکمیل کنند. به آنها بگویید برای دسترسی به کل رویداد و بازخورد خود به عنوان آنچه در مورد این رویداد فکر می کنند ، ارائه دهند؟ بازخورد به شما کمک می کند تا در آینده از اشتباهات خودداری کنید و در مواردی که به پیشرفت نیاز دارند ، بهبود پیدا کنید. سعی کنید از طریق شبکه های اجتماعی بازخورد دریافت کنید یا می توانید نظرات ویدیویی را ضبط کنید.

نمایشگاه bau در المان
نمایشگاه bau در المان | جذب مخاطبین به غرفه از طریق ایجاد موضوعات و کانسپت خاص

غرفه سازی آشیان همراه شما در کسب تجربه ای متفاوت

شرکت دکوراسیون داخلی و غرفه سازی آشیان ، پیشگام در صنعت غرفه سازی نمایشگاهی در سراسر ایران است. ما از خدمات کامل و کاملاً درست از مشاوره تخصصی ، طراحی اولیه غرفه ، ساخت ، نصب و برچیدن تا نظارت در محل نمایشگاه بهره میبریم . برای پروژه بعدی غرفه سازی نمایشگاهی خود با ما در تماس باشید